۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۲۱۶۲۴

اسکان 500 نفر گردشگر در مدارس شهرستان سامان

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان از اسکان 500 نفر گردشگر در مدارس شهرستان سامان خبر داد.
اسکان 500 نفر گردشگر در مدارس شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، محمد دهقاني پيش از ظهر امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه ۵۰۰ نفر گردشگر در مدارس شهرستان سامان اسکان يافته اند، اظهار داشت: اين تعداد مسافر در قالب ۸۶ خانواده ۶۰ خانواده فرهنگي و ۲۶ خانواده غير فرهنگي بوده اند.

وي با بيان اينکه اين تعداد مسافر در ۱۰ ،آموزشگاه و ۷۰ کلاس اسکان داشته اند، بيان داشت: دليل استقبال کم از اسکان در مدارس به دليل شرايط آب و هواي در ايام نوروز در شهرستان بوده و اوج حجم مسافر در شهرستان از خرداد ماه به بعد در اين شهرستان است.

دهقاني با اشاره بر اينکه در راستاي پروژه مهر اقدمات لازم در سال گذشته انجام شده بود بيان داشت: در حال حاضر برنامه ريزي در راستاي سازماندهي نيرو ها، توزيع اعتبار و تعمير و بازسازي مدارس و تاخصيص اعتبار براي ساماندهي در حال انجام است.

وي با اشاره بر اينکه با نزديک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه ريزي در راستاي تجليل از معلمين در سطح شهرستان انجام مي شود اذعان داشت: در سال جاري تجليل از معلمين به صورت هماهنگ و منسجم صورت خواهد پذيرفت.

دهقاني با بيان اينکه از جمله شعار هاي وزارت آموزش و پرورش مسائل برون رفت و ابعاد مشارکتي در مدارس است، بيان داشت: بايد خيرين و افراد سر شناس در راستاي هوشمند سازي مدارس در سطح شهرستان شناسايي و از ظرفيت ها براي ايجاد مدارس و کلاس هاي هوششمند استفاده کرد.

رئيس اموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: بايد در راستاي کيفيت بخشي تحيصيلي در شهرستان تحقيقاتي صورت گيرد و دليل افت تحصيلي داشن اموزان اين شهرستان مورد بررسي قرار گيرد.

دهقاني تصريح کرد: در سال گذشته ۱۲ کارگروه به منظور پيگيري برنامه هاي آموزش و پرورش در شهرستان تشکيل شده است.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۷:۴۴

9 Feb 2020